کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9206 | مشاهده و دانلود: 740429189 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/02 | اعضاء: 316804 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت ۷۰ میلیون ایکس‌باکس ۳۶۰ فروخت

مایکروسافت اعلام کرد از کنسول بازی Xbox 360 بیش از 70 میلیون دستگاه در سراسر دنیا به فروش رسانده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از موبنا؛ مایکروسافت کنسول بازی Xbox 360 را از اواخر سال 2005 به بازار عرضه کرد و تا امروز توانسته بیش از 70 میلیون دستگاه از این کنسول در سراسر دنیا به فروش برساند.

ثبت رقم فروش 70 میلیون دستگاه از بازی Xbox 360 ثبت رکورد جدیدی برای مایکروسافت به حساب می آی و این دستگاه را در جایگاه دومین کنسول بازی محبوب پس از Wii نینتندو قرار داده است.

گزارش ها حاکی است نینتندو توانسته از کنسول بازی Wii تاکنون بیش از 96 میلیون دستگاه در سراسر دنیا به فروش برساند و پلی استیشن 3 سونی یا همان PS3 جایگاه سوم را با فروش 63.9 میلیون دستگاه در اختیار دارد.

مایکروسافت درآمد خود را از فروش Xbox یک میلیارد و 950 میلیون دلار اعلام کرده که سال به سال با افزایش یک درصدی همراه بوده است.

بر این اساس مایکروسافت با کنسول بازی Xbox 360 توانسته 49 درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

ایکس‌باکس ۳۶۰ (Xbox 360) اواخر سال ۲۰۰۵ وارد بازار شد، در ابتدا تیم توسعه‌دهندهٔ کنسول‌های بازی در شرکت مایکروسافت تصمیم داشت کنسول XBOX ۳۶۰ را با نام زنون (Xenon) یا XBOX ۲ به بازار معرفی کند، اما شرکت مایکروسافت برای این‌که طیف اثرگذاری این محصول را بیشتر برای مردم نمایان کند، نام ایکس‌باکس ۳۶۰را بر آن گذاشت.

عدد ۳۶۰ با توجه به لگوی رسمی کنسول می‌تواند واحد درجه داشته باشد که می‌خواهد مفهوم دربرگیرنده را برای کاربر خود القا کند. به این معنا که کاربر خود را در مرکز دنیای ساختگی توسط این کنسول حس خواهد کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11599 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/07/30 تعداد مشاهده: 1641
کلید واژه ها: ,
سافت گذر